lørdag den 5. oktober 2013

What a week!

Hvor blev den uge lige af...............?

Jeg havde 3 fridage i denne uge, men de er simpelthen fløjet afsted! 
Jeg har bla. haft besøg af en fra mødregruppen. Vi var på shopping med de små tøser og fik ellers hygget os gevaldigt som altid.

Det har også været en lidt svær uge. Alberte er ved at få nye tænder og hun har været enormt pylleret de seneste par uger. Det har været rigtig hårdt at skulle gå nærmest på listetæer for ikke at risikere at gøre hende mere ked af det end nødvendigt! Samtidig er Alberte en pige der somme tider kam være lidt utryg ved situationer, så det hele har været lidt hårdt.... Jeg fik mig dog en god snak med sundhedsplejersken om det og jeg kan mærke at det gav mig en hel del ro, hvilket Alberte tydeligt også har kunne mærke. 

Og tænk lige! Det er i denne måned at Alberte fylder 1 år!

 Banditten 

 Lidt godt til Alberte 

 Og lidt godt til mor ;)

2 kommentarer:

  1. Fine køb til både mor og datter :)

    Og hvor er det vildt hun bliver et år allerede, synes lige for "nyligt" du viste mavebilleder på din gamle blog, ak ja - tiden går hurtigt!

    SvarSlet
  2. Ja det er ret vildt! Tænk at for et år siden troede jeg aldrig hun ville komme ud ;)

    SvarSlet