torsdag den 27. juni 2013

Det føles som fredag...

Men det er det slet ikke ;) Jeg ved sørme ikke hvorfor jeg har følt det var fredag hele dagen, men heldigt det ikke er, for så var jeg da gået glip af en gevaldig omgang tøsehygge med mine veninder og deres dejlige børn ;)

Vi har brugt dagen på at få købt lidt ting til Albertes vuggestuestart. Uf..
Det sgu ikke billigt, selvom det er småt. Vi fik købt regntøj og futtere, meget passende eftersom det øs regnede da vi var på tur.

[Vi leger tittebøh i det dårlige vejr]
Dagen fløj afsted, ligesom alle de andre dage. Menuen til aften bestod af; Fuldkornspaghetti med kødboller og mozerella.

Spaghetti til så mange man er.

Kødboller: 
500gr oksekød
Basilikum
3 fed hvidløg
Salt, peber og chili
- Rør det hele sammen, form små kødboller og steg på panden.

Kog spaghettien og lav saucen.
Jeg bruger til saucen:
Hakkede tomater, tomatpure, salt, peber, hvidløg, basilikum, chili og paprika, evt. løg. Koges op.
Hælder spaghettien i et fad, kommer kødbollerne over, med saucen og topper med at rive en mozerella klump i stykker over. Ca. 15 min i ovnen og det er færdigt. Smager virkelig lækkert!!


Det var dagens bedrifter.. Imorgen skal jeg ses med min skønneste mødregruppe! Øj jeg glæder mig!!

2 kommentarer:

  1. Uhm ser lækkert ud :) Hvor er hun sød der i vognen! Kan så godt lide det regnslag med uglerne, det er Sebra ikke?

    Synes dit layout er blevet flot med overskriften nu!

    SvarSlet
  2. Tak.. Som du kan se sidder jeg(vi) og kæmper lidt med at det hele passer sammen :) Det er heldigt at jeg lige har en der kan hjælpe, for gud hvor er det da SVÆRT! ;)

    Jo det er sebra.. Et kup fra lagersalg jeg var til for nylig ;) Hehe..

    Og ris og ros om bloggen er altid meget velkommen!

    SvarSlet