søndag den 22. september 2013

Den kolde tid..

Nu går vi den kolde tid i møde.. Men faktisk synes jeg det har sin charme. Jeg har altid godt kunne lide vinter. Måske fordi det er en anledning til at hygge lidt ekstra herhjemme, hvilket jeg er ret vild med ;) Også muuuuligvis også fordi jeg selv har fødselsdag i November ;)

Jeg har haft mega travlt denne her uge. Møder, arbejde, aflevering/afhentning af Alberte der skulle gå op, gæster og en aften ude med manden min <3
Vi var i Pakhuset i Fredericia for at se stand up. Det var en rigtig fed aften! Jeg havde næsten mavekramper af at grine så meget, især af Geo og Carsten Bang....

Idag (søndag) har jeg bagt en lille Brownie og nogle pizzasnegle. Min morfar er blevet opereret, og derfor havde vi lovet at kigge ud forbi med noget kage til kaffen.





Jeg forsøgte med noget nyt idag.. Pizzasneglene fik lige et nyt pift, som bestod af revet gulerod. Nøj det var lækkert!! Det er ikke sidste gang jeg har bagt dem med det..
Opskriften kommer lige ved anden lejlighed :)

Nu vil jeg nyde min varme kakao med flødeskum og flade ud på fifaen.. Rigtig god aften!

1 kommentar:

  1. Mums hvor ser det bare lækkert ud!

    God fornøjelse med afslapningen, lyder tiltrængt :)

    SvarSlet