onsdag den 4. september 2013

Frokost.. Og fridag!

Aaaah det er dæleme ikke dårligt med to fridage på en uge ;) Omsorgsdag (det er pisse fedt at have fået det!) i mandags, arbejde tirsdag, fri idag, arbejde torsdag og temadag fredag. Lige til at overleve..

Jeg måtte afvige lidt fra mit LCHF igår aftes på arbejdet, da der blev serveret grovpizza. Jeg nøjes med at spise lidt kun. Men grundet de børn jeg arbejder med, så duer det ikke hvis jeg "nægter" at spise noget dernede... Men mon ikke det går med lidt de to dage i ugen :)

Jeg synes stadig det er fantastisk det her koncept. Jeg har endnu ikke hungret efter brød, sukker osv. Jeg stilles fint tilfreds med lidt få nødder eller mørk chokolade.
Og maden mætter i virkelig lang tid!

Min frokost idag:

Tun rørt i cremefraise med salt og peber. Lagt på bund af salat, agurk og gulerod (lige hvad jeg havde i køleskabet)



Min oppustethed er også næsten væk. Jeg stod og spejlede mig igår aftes, hvor jeg normalt ville ligne en ret gravid kvinde. Men der var kun min lille bule (man har vel født :P) og ingen kæmpe rund mave! FANTASTISK!!!

I eftermiddag skal Alberte til fotografen. 10 mdr. billede. Så hun har en hjemmedag med mig idag. Det er rigtig lækkert at have den mulighed  ca. en gang i ugen når nu jeg ellers arbejder sent de andre dage :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar