onsdag den 25. september 2013

Dip!

Jeg ELSKER dip! Nærmest alt kan jo spises med dip, og dippene (kan man sige det?!) kan varieres i det uendelige.... 

Til aften fik vi gulerods/kartoffel-fritter med frikadeller, dertil aioli. Jeg havde dog ikke lige haft tiden til selv at lave den, så det blev den økologiske fra Svansø. Den var overraskende god!



Faktisk får vi sjældent sovs herhjemme.. Jo Alberte får det ofte, men ikke os andre. Jeg vil meget hellere have en form for dip at dyppe i. 
Skal det være helt nemt er det også til tider pesto vi får til. Ellers er Tzatziki en sikker vinder!
Benjamin er ret vild med det og han har sjældent brokket sig over den manglende sovs ;)

Hvad er jeres yndlingsdip?

2 kommentarer:

  1. Troede du var på LCHF? :)

    SvarSlet
  2. Jeg er faktisk pt ved at skrive en lille opdate på netop det :)
    Jeg har ikke haft overskuddet til LCHF de seneste 14 dages tid. Desværre...

    SvarSlet