lørdag den 7. september 2013

Svigermor.. HURRA!

Idag skal vi fejre min svigermor, som fylder 65 år.
Hun er en fantastisk kvinde som altid tænker på alle andre end sig selv. Det resultere også i at det sjældent er hende der nyder at blive fejret. Derfor skal hun i år holde lidt "stor" fødselsdag, og da hun ikke selv har så meget plads, så har vi forvandlet vores stue til en gildesal ;)
Det passer mig egentlig ganske glimrende at det er herhjemme, da vi har Alberte som bare kan puttes i egen seng, og have egne legesager osv.

Det kræver selvfølgelig lidt planlægning og oprydning! GISP... Og da jeg har været fysisk udfordret de seneste 14 dage pga smerter, så er der blevet lavet knapt så meget på rengøringsfronten... De seneste dage har jeg dog fået indhentet en del.

Som jeg tidligere har nævnt, så har jeg et rigtig godt forhold til min svigermor og hun betyder alverden for mig! Så det gør mig ikke noget at skulle være lidt på, for at kunne give hende denne dag.







Vi har fået taget billede af os alle 3 herhjemme, og et af Alberte alene til hende. Hun har i mange år snakket om hvor meget hun gerne ville have et foto af Benjamin og jeg sammen. Da vi er de eneste hun ikke har et bryllupsfoto af stående (af hans søskende har hun). Og da vi endnu ikke er gift, så tænkte jeg at dette var muligheden for at give hende et foto :)
Udover det får hun en lille hoptimist, da jeg synes det er en lille ting der symbolisere glæde. Og jeg havde svært ved ellers at finde en lille ekstra gave som hun ville kunne se på og glædes over i hverdagen. Nu håber jeg at hun bliver glad! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar