søndag den 14. juli 2013

Barnets bog

Da jeg var gravid med Alberte, gav hendes kommende Bedste, os en barnets bog. En rigtig god en synes jeg.. Den er nemlig lavet som et ringbind. Så kan vi selv tilføje en masse ekstra i, hvilket jeg synes er så fint.
Jeg tager det lidt frem engang imellem, men kan se at jeg skal til at have fremkaldt en pokkers masse billeder igen nu ;)

Jeg fik dog lige lavet lidt idag. Det sjove er at vi har hendes første billede, helt tilbage fra da hun var et lille bitte 4 cellet æg.. Normalt vil alt dette jo foregå på naturlig vis i kvinden, men da vi har været i behandling, foregik dette i et lille varmeskab med kamera på ;)
Så "to dage gammel" kom hun tilbage i hulen hos mor og vi fik et lille billede af "hende" med hjem, i håb om at det blev til en positiv test 14 dage senere, og det gjorde hun <3






Jeg synes det er virkelig hyggeligt at sidde og nusse med, når tiden lige er til det...
Hvordan laver i andre det? Hvis i overhovedet gør?
Jeg ser det selv lidt som et fotoalbum, med en masse detaljer og minder i... F.eks. her hvor jeg har lagt indbydelsen fra hendes dåb ind med lidt pynt derfra også..

3 kommentarer:

  1. Synes det er super hyggeligt du laver sådan en :) Det vil jeg også når den tid kommer!

    SvarSlet
  2. Ja det er rigtig hyggeligt :)
    Og jeg er selv ked af at jeg ikke har sådan noget fra min barndom :)

    SvarSlet
  3. Hej. Jeg leder med lys og lygte efter denne mappe. Jeg har nemlig brugt den til min ældste datter i 2010 og vil gerne have den samme til min yngste datter.
    Kan du hjælpe mig med, hvor den er købt?
    Med venlig hilsen Lone

    SvarSlet