mandag den 8. juli 2013

Budget måned..

Jeg er så slem til impulskøb! Det er faktisk lidt uhyggeligt så afhængig man kan være at at købe ting..
Jeg har lovet mig selv at tænke meget mere over hvad pengene bliver brugt til. Både fordi at det er hammer dyrt og tingene ofte ikke bliver brugt eller er unødvendige, men også fordi at jeg egentlig hellere så at nogle af pengene blev sparet op til ferie osv. 
Også er der lige det der med de dyre tøjmærker til Alberte. Jeg elsker det! Men jeg er da så "heldig" at der ikke er kommet nogle nye fede kollektioner for nylig ;) Så pt. er jeg mere vild med stilet tøj fra HM f.eks. Og hey! Når så det koster under det halve, så er det da bare ekstra optur hver gang :) Idag var ingen undtagelse, så der røg lige et sæt med hjem.

[HM, 120kr for det hele]

4 kommentarer:

  1. Ej hvor er det bare et super sødt sæt! :D Jeg er overhovedet ikke til mærkevarer mere - de tænder mig slet ikke mere :P

    SvarSlet
  2. Nej, jeg må også indrømme at det var federe i starten. ;) Nu er det som om jeg går lidt mere op i at hun ser stilet og pæn ud, end at hun har det "rette" mærke på ;)

    Og igen, hummel og småfolk som jeg normalt elsker, har bare ikke imponeret mig den seneste tid...

    SvarSlet
  3. Men HM har bare SÅ meget fedt drengetøj!

    SvarSlet
  4. H&M har en masse lækkert børnetøj til rimelige priser. Det er en rigtig kært sæt, som du har købt :)

    SvarSlet