torsdag den 4. juli 2013

Hygge dag

Kender i de her dage? Man nyder bare tiden, bekymre sig ikke om hvad klokken er, skal ikke nå en masse, og det er ligegyldigt om man spiser kl. 18 eller 20. :) Sådan en dag har vi haft idag. Jeg ELSKER det!

Alberte og jeg var nede at spise frokost med en af mine veninder. Alberte var så heldig at få en fin kjole af min veninde, den er rigtig fin synes jeg.


Vi rundede også lige paradis is. Mmmh.. Ikke dårligt!
Jeg går som regel en tur forbi kirkegården når jeg er nede i byen. Min kære mormor døde desværre i februar og jeg savner hende mere end noget andet! Hun var som en mor for mig, mit et og alt! Jeg er så ked af at hun er væk.... Så jeg kommer meget ofte op til hendes grav. 
Det er som om man er lidt tættere på hende igen når jeg har været der forbi..

Min aftensmad idag bestod af; salat, blomkål (rå), agurk, avokado, serrano skinke og feta. Det var virkelig lækkert og lå ikke som sådan en tung bombe bagefter.

Også lidt billeder fra idag..


[Tag jer ikke af håret idag ;)]

3 kommentarer: