tirsdag den 9. juli 2013

Sidste dag på barsel..

Ihvertfald i denne omgang. Phew... Det er meget mærkeligt og lidt hårdt. Imorgen kl. 9 starter første arbejdsdag, og endda et nyt sted med helt nye udfordringer. 

Vi har nydt det gode vejr idag, men det var lidt for varmt til lille Alberte. 
Vi holdt lille picnic i haven, med madpakker og tæpper. Alberte synes det var vældig sjovt :)




Jeg har 9,5 uge tilbage af min barsel, så nu må vi se om jeg kan få dem brugt engang om noget tid. Jeg har vist helt til hun fylder 9 år, så mon ikke vi nok skal finde tid til det ;)

Så er det bare om at krydse fingre for at det nye job er noget godt og at jeg falder godt til..

Jeg håber i andre har nydt vejret idag.. Jeg ønsker mig en bette pool til haven tror jeg ;)

Hov! Og idag spottede vi TO tænder i overmunden på Alberte.. Så skal de bare bryde helt igennem nu... :)

2 kommentarer:

  1. Hvordan er din første dag gået på det nye job, og efter barsel :)

    SvarSlet
  2. Uha tak :D Det er gået godt.. Der er så lige lidt udfordringer rent arbejdstids mæssigt, men det løser sig nok :D

    SvarSlet