lørdag den 24. august 2013

Det der fødselsdag...

Åh jeg planlægger altid i meget god tid! Jeg elsker det ;) Det betyder også at Alberte's 1 års fødselsdag allerede planlægges i mit hovede. Det jo om 2 måneder for pokker!

Jeg har googlet løs for at få en masse gode ideer. Den får nemlig HELE armen den dag ;)

Jeg synes det er meget sødt at hun skal have en lille kage for sig selv, mest for synets skyld. Men den må meget gerne være med så lidt sukker som muligt. Jeg har bla. fundet denne opskrift på nogle bunde der kunne bruges.

Jeg tænker ellers at der skal være flag over alt! Flagranker, balloner osv. Uden selvfølgelig at overdrive (for) meget... 




Ellers er planen at invitere familien til boller, kakao og kage.. Helt klassisk. Jeg glæder mig, samtidig med at jeg slet ikke forstår at der snart er gået et HELT år! Føler jo nærmest at det var igår jeg lå og fødte det lille vidunder <3

Har i forresten nogle ideer? Især gerne til ønskerne....



3 kommentarer:

  1. Til inspiration bruger jeg gerne pinterest. Der er ideerne ligesom mere samlet. Hvis det var mig, ville jeg nok tage udgangspunkt til nogle kager der er lækre for alle aldre og prøve at få et tema den vej.

    Hilsen Line.

    (Enjoybeingduen.blogspot.dk)

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det hyggeligt!
    Jeg har det på samme måde, jeg kan heller ikke lade være med at planlægge sådan nogle ting i god tid oppe i mit hoved og elsker at lave lister som forberedelse hehe... Fx tænker jeg allerede over julen;o)
    Idéer til ønsker (aner jo ikke hvad hun har i forvejen), kunne være en gåvogn, Cd med børnesange, Film med fx Bamse & Kylling, Kaj & Andrea eller andre vi kan huske fra da vi var børn, og måske nogle føle-bøger.

    SvarSlet
  3. Gå vogn er en god ide´!

    Jeg må prøve at finde ud af det der pinterest :) Tak for tippet...

    SvarSlet