lørdag den 10. august 2013

Aaaahh... WEEKEND!



Endelig blev det igen weekend! Elsker weekender, især fordi jeg aldrig arbejder weekend pt. ;)

Fredagen stod på seriøs mommy-time med min selvvalgte mødregruppe. En tur ud at spise og derefter ned på pubben og få en enkelt drink. Jeg har simpelthen savnet dem sådan efter jeg er startet på arbejde, så jeg nød hvert sekund.

Idag lørdag har vi været på besøg hos min svigermor <3 Alberte fik hygget sig med sin farmor og oldemor.

[Dårligt lys = dårligt billede]

Resten af idag står på total afslapning. Altså, det der er muligt med et barn der har krudt i måsen vel at mærke ;)
I aften er der dømt mor/far hygge tid på sofaen, med skålen fuld af bland selv snolder og god film (håber da der titter noget godt frem)

Søndag er det tid til et kig forbi loppemarkede, håber at finde lidt gode fund til Alberte :) OG at det holder tørt!

Hvordan har i andres weekend været?

HOV! Og ved i nu hvad? Jeg modtog de fede basketsko fra Zara igår! Øjjjjj jeg glæder mig til at hun kan passe dem den bette!!




GOD WEEKEND til alle!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar