fredag den 23. august 2013

Så blev det weekend..

Så er weekenden her igen :) Det er dæleme også tiltrængt efter en uge fuld af udfordringer....

Fredagen her skal bare nydes ved at slappe af på sofaen. Imorgen kommer der nemlig et par fra min termins gruppe, med deres lækre babyer (som ikke er så meget babyer mere) også skal der snakkes, leges mm. Det er ikke SÅ ofte man har muligheden for at være med længere, når nu der arbejdes. Desværre ;)

Vi har haft sundhedsplejersken ude at se på Alberte her i ugens løb, fordi jeg var noget bekymret for hendes grovmotorik, da hun ikke indtil for nylig har vist det mindste tegn på at kunne kravle og lign. Heldigvis er jeg bare en bekymret mor, så det skal hun nok lære. Hun er dog rigtig nok lidt bagud på den front. Men til gengæld er hun så med andre steder... Fik lige dette billede imorges hvor hun lå og så lidt tegnefilm med mig i sengen <3

[Billede tilhøre bloggen her]

Jeg har desuden fået lavet dette meget fede "print" idag, af endnu en sød kvinde fra termins gruppen. Det skal i ramme og op på værelset. Synes det er en rigtig fin idé..



Ellers skal weekenden bare gå med at se nogle venner og få slappet lidt af..

Hvad skal jeres weekend bruges på?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar