søndag den 18. august 2013

De seneste dage er gået med...

Alberte vokser snart værre end ukrudt! Troede da det ville stoppe i den fart, men niks.. Hun vokser bare derudaf, den store pige altså..
Det betyder jo så også at der hele tiden skal skiftes tøjstørrelser. Jeg får solgt meget af det hun er vokset ud af og køber så nyt, gerne nyt brugt ;)
Nu er det str. 80 der gåes efter. 

Hun har fået lidt lækre nye ting, og jeg må sige at jo større størrelse hun kommer op i, desto mere fedt tøj kan man altså få! Det er ikke altid så pusse nusse lyserødt med små prinsesse nødvendigvis. Selvom det nu også er meget sødt :)

Lidt prinsesse er der dog over hende.. Okay, meget ;) Så denne her søde hjelm kunne jeg ikke stå for. Molo laver nogle rigtig fede print til tider.


[Lånt billede]

Jeg har sørme også været så heldig at få et sæt nye vandglas fra Jamie Oliver. De har et lille 'billede' på af en dryppende vandhane, det synes jeg er en ret fed detalje. 
Jeg har købt dem her.

Min weekend er ellers gået med at fejre min morfar der fyldte 75 år. En af de første større begivenheder siden at min mormor gik bort, hvilket var ret underligt faktisk.. Hun manglede ligesom..

Alberte fejrede selvfølgelig også sin Olde... Og valgte at tage sin første hovedspringstur lige med næsen først i kanten af en kuffert :S Uf, hun blev ked af det..... 
Hun blev heldigvis hurtigt glad igen.

[I Farmor's kreation af en Kjole]
Pt. går det rigtig fint med at have en hverdag. Dog bliver det nok en værre puslespil når Benjamin starter på job, med mine skæve arbejdstider :/ Men det finder vi nok ud af... I hope so!

Alberte vejer ca. 10 kg og er omkring 74 cm. Hun kravler stadig ingen vegne, men har dog få gange skubbet sig lidt baglæns. Det er da bedre end at ligge mussestille ;)
Vuggestuebarnet har nu også lært at være en bisse! River de andre børn i håret, skubber når de kommer for tæt på, samtidig med at hun "skælder ud" ;)

2 kommentarer:

  1. Hej Annesette

    Synes din blog er fin, men synes det ærgeligt at der går for lang tid mellem indlæggene :) dèt at jeg bla ikke rigtig får gejsten til at følge med.

    Du må ikke tage dette negativt for det er kun ment som en hjælp til at få flere læsere :-)

    Hilsen en høne (;

    SvarSlet
  2. Hej høne ;)

    Svært med job, barn og mand at få tid til det hele :) Mest fordi manden min arbejder ved computeren pt. om dagen når jeg er hjemme. Men det er der forhåbentlig snart lavet om på ;)

    Følg endelig med!

    SvarSlet