torsdag den 15. august 2013

Farve på tilværelsen..

Herhjemme har stilen længe (altid) været ret meget gammeldags inspireret. Udskæringer i møblerne, hvide, gerne lidt krakelerede møbler, gamle stole osv. Men en dag for nylig kunne jeg bare mærke at NU skulle der ske lidt nyt, der skal farver ind!
Da jeg jo desværre ikke har millioner af kroner, så må det komme lidt for lidt... Holder øje med gode farverige ting, især lilla og lidt blålig er sagen.... Det er sådan det der går igen herhjemme.

Jeg var på kræmmermarkede i weekenden og fandt lidt godt, især til Alberte, men dog også lidt til mig selv. Bla. denne fede kalender med catwoman!



I føtex idag fandt jeg så disse små fyrfadsstager som lige passede i farverne. 7,50kr stk. Lige til at overkomme ikk'? ;)




Jeg leder stadig efter en masse fine ting til vores hjem, og især spisestuestolene skal snart skiftes ud!

Har i gennemgående farver i hjemmet?


3 kommentarer:

  1. Fine sager :) Vi bor "enkelt" med sort, hvid, grå og mørkt træ og så er jeg faktisk også til enkle ting i sort/hvid og små farverige ting. Herhjemme er det med mest farve på faktisk vores malerier på væggene. Der er masser af spræl på!

    SvarSlet
  2. Hvor er Catwoman kalenderen sej - jeg elsker alt der er lidt unika, gammelt, fjollet og gerne med et barnligt touch som fx superhelte-tema :D

    - Anne

    SvarSlet
  3. Ja malerier med spræl i kan altså også pifte ethvert rum op, lidt ligesom planter og blomster :)

    Vi har altid haft meget neutrale farver i huset. Men det er forfriskende med lidt kulør :)

    SvarSlet