torsdag den 29. august 2013

Lidt mere frisk..



Det går bedre og bedre hver dag. Hurra for det! 
Det her med at nuller rundt herhjemme i en form for osteklokke er bare ikke mig!! Jeg hader at gå glip af ting og jeg føler jeg går glip af alt ;)

Jeg har endda haft energi til at lave lidt mad, dog ikke noget fancy.. Det blev til en omgang kyllingefilet med hjemmelavede fritter og sovs. 
Alberte var overraskende vild med de fritter. Lavede nogle uden for meget skræl, og dem kunne hun nemt spise. 





Igår rundede Alberte 10 mdr. Tiden går simpelthen skræmmende hurtigt når man har et barn! 

Hun bliver kun dejligere for hver dag der går. At være mor er simpelthen den ultimative opgave i livet hvis du spørger mig. Det er både udfordrende, skræmmende, skønt og vildt på samme tid. Personligt havde jeg en masse ideer om hvordan jeg ville være som mor. Men det er ikke altid at det holder når man så rent faktisk står i det hele.
Dog har jeg stadig nogle principper jeg holder fast på, men man ændre sig meget som mor. Eller, et bedre ord er nok at man udvikler sig når man bliver mor. 

Jeg ville ikke bytte det for noget andet i verden!!

Hvordan har i selv udviklet jer som mødre? Har i ændret syn siden at i blev mødre?

2 kommentarer:

  1. Sødt billede :-)

    Jeg har en give away på min blog. Du er velkommen til at kigge forbi på enjoybeingduen.blogspot.com.

    Hilsen Line.

    SvarSlet