onsdag den 26. juni 2013

Jeg øver mig...

Hold fast jeg øver mig.... I at designe blog ;) Det er faktisk lidt mere omfattende og svært. Men jeg øver mig på livet løs.. Bær over med mig hvis der pludselig sker noget skørt her på bloggen ;)

Idag har jeg hygget hjemme med Alberte. Hun har fået en idé om at hun ikke behøves sove ret meget i løbet af dagen længere, så det er med at skabe den rette underholdning nu og lige fange hende når hun så er træt og vil overgive sig.
Kender i det når barnet bare ikke lige vil som i vil? ;)

Og sørme om ikke BREVET kom idag! Pheew... Opstart i vuggestue, lige om lidt. Velkomstbrev til mit lille pigebarn. Der er under en måned til hun skal have sin første dag, og Daddy skal hjælpe hende igang i vuggeren. Spændende! 
Om kun 2 dage går min kære mand på barsel og vi skal nyde en god uges tid sammen herhjemme inden jeg starter på job. Med ondt i maven pga. både spænding og nervøsitet. Er man nogensinde helt klar til at give slip på sin lille guldklump?

[Pretty in pink <3]

Nu er Alberte puttet og vi vil nyde lidt forældre-kæreste tid.....
Godnat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar