mandag den 24. juni 2013

Pictures... En lille fortælling.

For ca. 3,5 år siden valgte min kæreste og jeg at vores liv skulle have noget nyt indhold, nemlig et barn... Virkelig var dog bare at det ikke var så let som forventet og at det ville tage os længere tid og flere kræfter end vi nogensinde havde forestillet os!
Efter at have kæmpet i 3 år, kom Alberte Maj til verden, helt igennem perfekt <3 For at gøre en lang historie kort, kan i læse om vores forløb på denne blog, hvor jeg har berettet om vores tid i fertilitetsbehandling.

Vores liv handler nu om helt andre ting, både på godt og ondt.. At blive mor er den største og mest fantastiske gave man kan få, men samtidig er det også en udfordring for livet. Jeg nyder stadig ikke lortebleer ;) Men til gengæld for jeg de største smil og grin fra mit barn, og det gør at alt andet virker ligemeget.

Her sætter jeg lidt billeder ind fra tiden der er gået, også kommer der løbende opdateringer fremover.. Spørg altid gerne hvis i har spørgsmål!


[Alberte Maj 1/2 døgn gammel. 50cm, 3305 gram]
[Alberte Maj her i sommeren. 7 måneder]

Nu nærmer hun sig at fylde 8 måneder og skal starte i vuggestue meget snart! Mor her har nemlig midlertidigt arbejde fra Juli, så nu stopper livet på barsel og et liv med karriere, barn og mand banker på... Spændende! Og sikkert en god udfordring ;)



5 kommentarer:

  1. Jaae... :D

    Hun er ikke til at stå for!

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare godt, at det lykkedes jer at få jeres søde Albertepige :-) Da vi ville have børn fik vi at vide af lægerne (efter at have prøvet et halvt år), at det ikke ville komme til at ske på naturlig vis pga min mands kroniske sygdom. 2 uger efter opdagede vi, at jeg var gravid! Det føltes også som et helt mirakel - og nu er det lykkedes hele to gange! :-)
    Og årh, jeg kan godt genkende det med ikke at nyde lortebleer ;-) men smil, grin og søde blikke kompenserer temmelig godt :-D Dejlig blog du har! :-)

    SvarSlet
  3. HUn er så skøøøn!!! det var så dejligt for jer at det lykkedes til sidst! og så bare bonus at hun blev så smækkerlækker ;)

    SvarSlet