fredag den 28. juni 2013

Veninder!

Jeg har simpelthen mødt de mest fantastiske kvinder igennem en terminsgruppe på nettet. Vi har mødtes siden vi var gravide og ses jævnligt stadig med vores skønne børn. Det er virkelig blevet nogle gode veninder for mig og jeg er så glad for at have dem i mit liv <3

Idag mødtes vi igen.. Og som altid var der KAGE! Kage kage kage... Jeg tør slet ikke tænke på hvor meget kage vi snart har spist ;)
Dagens kage var en form for islagkage. Fik en kort opskrift i farten...

Færdigkøbte lagkagebunde (kan evt. laves selv)
En chokolademousse med chokoladestykker, kan laves ved at smelte chokolade sammen med fløde.
Det hele lægges sammen lag på lag og kommes på frys et par timer.
Hertil havde hun lavet en hindbærsauce, af frosne bær kogt op med lidt sukker. MUMS! Det smagte virkelig lækkert!

[Islagkage med lidt chokolade til]

Nu skal aftenen bruges på at se film og slappe godt af :) Imorgen skal der også ske en masse, jeg skal jo nå mange ting inden min barsel er slut, lige om lidt :O Oh..

RIGTIG GOD WEEKEND TIL ALLE 

4 kommentarer:

  1. Ejjj den ser rigtig god ud.. Og ja det der kage.... Hehe i de grupper det er farligt :D

    SvarSlet
  2. Ja det er kage kage kage, hele tiden. Og altid lækre kager man ikke kan lade være at spise ;)

    SvarSlet
  3. Uhm, det ser jo også alt for lækkert ud! :)

    SvarSlet
  4. Ja det var så simpelt, men virkelig lækkert! Det er ihvertfald noget jeg vil forsøge at lave, måske med et tvist engang :)

    SvarSlet