mandag den 1. juli 2013

Første feriedag..

Og hvad er det? Pis' regnvejr! ØV!

Nå, men nu der dømt ferie, indtil manden officielt er på barsel fra d. 10. Sommer i DK er bare ikke lig med sol og sommer, det er rimelig ærgeligt... Håber sørme det er bedre vejr, om ikke andetn så tørvejr på lørdag, da vi skal i sommerland.

Dagen bød på et smut i Bilka. Vi får gæster imorgen til pulled pork, så der skulle lige handles lidt til det og til os selv bare. Alberte er nu så stor og stærk i ryggen, at hun uden problemer sad i vognen. Store pige altså... 
Jeg skal op kl. 05 imorgen tidlig og sætte kødet i ovnen.... Men det er altså bare det hele værd når man så spiser det! ;)

Imorgen skal vi over at besøge vuggestuen og have en snak med Albertes kommende primærpædagog. Tænk engang, nu er det mig der er forælderen og ikke pædagogen. Hvordan mon det skal gå? ;)



Og ellers kæmper jeg en kamp for at lære Photoshop at kende..... Det er ikke så nemt som jeg lige gik og troede, skal jeg lige hilse at sige.

Aftensmaden bestod af panerede rødspætter med kartofler og persillesauce. Det kunne Alberte godt lide, men hun er nu stadig mest til grød.

Nu vil jeg pakke kødet ind i den lækre rub, så den kan stå natten over.. Opskrift kommer imorgen.

3 kommentarer:

  1. Hehe, dansk vejr er ikke for godt om sommeren!

    Pulled pork er så godt :) god fornøjelse!

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare en skøn blog du har, og så er det jo bare så hyggeligt, at vi begge to er indehavere af lækre oktober 12' piger :):)

    Jeg har aldrig prøvet at lave pulled pork.. De virker så besværligt?! men alle siger jo, at det er SÅ lækkert.. Jeg må give det et forsøg i ferien :-)

    På lørdag stemmer jeg klart for solskin ;-)

    SvarSlet
  3. Sjovt Sussi.. Hvornår er din pige fra? :D

    Jeg synes faktisk det er SÅ nemt at lave pulled pork.. Lægger steget i køleren med marinade om aftenen, tager den ud om morgenen (kl. 5) og sætter den i ovnen ved 100 grader til kl. 17. Færdig :D

    SvarSlet