fredag den 12. juli 2013

Tysklandstur..

Jeg havde sørme fået mig en fridag idag :) Ikke dårligt!
Så turen gik til tyskland, for at få handlet lidt ind af de våde varer. Der var efterhånden ret tomt i skuret og det går jo ikke..

Alberte har aldrig været med dernede, så idag var hendes første udenlandstur. Jaja, der er jo altid en grund til at tage billeder af den første gang ;)

Hun var dog til sidst ret træt, så hun sov hele vejen hjemad


Nu er der ihvertfald fyldt godt op for den tid, og lidt chokolade til mutti røg da også med. Selvom jeg ikke har helt godt af det, så må se om ikke det kan holde LÆNGE! (som om)

Jeg faldt over lidt kagepynt og fandt også et par ting til Alberte. Dog ikke kun kagepynt, men også et par sutter. Lidt sparede vi da... Nu er lyset til hendes første fødselsdagskage klar 


Tænk sig, hun fylder et år om 3,5 måned! Det jo helt vildt!!
Jeg er allerede igang med planlægning af dagen oppe i mit hovede :P Jeg elsker sådan noget! Og den første fødselsdag er da noget specielt....

Hvordan holder man sådan en? Nogle gode tips?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar