torsdag den 11. juli 2013

Solbrændt, er det en arbejdsskade?

Ej spøg til side.. Men jeg er blevet ret solbrændt idag. Trods solcreme!

Da vi kun havde 2 børn idag pga. ferie, så tog vi dem med på stranden og nød vejret hele dagen. Rigtig lækkert! Men knap så fedt at være solbrændt nu :/
Jeg har fået mig en fridag imorgen, da de gerne ville have mig til at møde tidligere om et par uger, så det er bare herligt. Vi skal nok et smut til tyskland efter provianter og nyde det lækre vejr. 
Weekenden skal gå med at nyyyyyyde Alberte alt jeg kan! Hold fast hvor jeg savner hende hvert eneste sekund når jeg er væk, men samtidig er det også rigtig rart med noget voksentid.

Mine to vigtigste lå og rå-hyggede da jeg kom hjem idag <3

[Undskyld kvaliteten, men det gik lige lidt hurtigt med tlf]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar