mandag den 23. september 2013

Boligdrøm...

Jeg ville ønske at der lige dumpede 10.000kr ned fra himlen, så jeg kunne få realiseret min boligdrøm NU! Desværre sker det nok ikke lige sådan.....

Men en skønne dag er det nok lykkedes mig at skrabe tingene til mig alligevel ;) Bare ikke på en gang. Pt. ser mine ønske således ud:

Nyt spisebord...

BJURSTA Bord med tillægsplader IKEA
Med fede stole til!

  

Og denne simple reol, med forskellige fede skuffer/skabe i.. Kan selv sammensættes på IKEA's hjemmeside

EXPEDIT Reol IKEA Du kan bruge møblet som rumdeler, for det har samme farve på forsiden og bagsiden.
EXPEDIT Indsats med spejldør IKEA Indsatsen er også flot i en rumdeler, fordi bagsiden også er overfladebehandlet.

Der er så mange ting jeg gerne ville have. Men det koster jo alt sammen, og da vi kører på en indkomst lidt endnu, så går det nok ikke bare at købe løs....
Desuden er der mange andre fornuftige ting jeg burde priortere først. Men åha, kender i det? Man trænger til forandring?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar