tirsdag den 10. september 2013

LCHF opdate.. + lidt andet

Jeg er stadig på LCHF. Og jeg er stadig vild med det :) 
Weekenden bød jo på weekend for min kære svigermor, så jeg har holdt "fri" lørdag/søndag. Det var forfærdeligt!! Jeg havde så "skidt" søndag. Jeg var konstant lækkersulten og følte hele tiden at jeg ikke var ordentlig mæt. Så mandag var det ikke svært at skulle igang igen, når jeg kunne mærke en så markant forskel! 

Idag skal jeg til frokost have, tunsalat, rørt i cremefraise, med salat, agurk, gulerod og en avokado til.. I aften har jeg spisevagt på arbejdet, så jeg ved endnu ikke hvad det ender med...

Jeg savner faktisk ikke sådan helt vildt rugbrød osv. Jeg er dog nooooget spændt på hvordan det nu går når jeg skal i byen lørdag og sikkert har liiidt ondt i håret på søndag ;)

Vægten (på trods af en kagefyldt weekend!) siger 65,5 kg. Mit mål er 65, men jeg har fået lidt mere blod på tanden og tænker at kan jeg nå 65 kg, så kan jeg også nå de 62!

Noget helt andet er, at Benjamin nu er startet på arbejde...... Ny forretning tager tid! Og det er et værre puslespil for tiden at få til at gå op, når vi begge ofte er hjemme efter 17-18 om aftenen.... Heldigvis har vi en god farmor til Alberte og jeg skal liiiige have lokket min lillebror til at være tryg ved at skulle hente Alberte, bare en halv time drejer det sig om.
Jeg er endda kun 30 timer ansat, men igen, er vild med jobbet og det giver altså ret meget på overskudskontoen at jeg har det sådan!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar