mandag den 2. september 2013

Mere LCHF...

Jeg har nu kørt efter LCHF i 3 dage. Det går super godt! Jeg er stadig rigtig motiveret og vægten siger nu 65,7 kg!! 

Maden er god, jeg føler mig ikke sulten, tværtimod har jeg faktisk følt mig MEGET mæt! Jeg spiser 3 måltider om dagen og evt. lidt nødder/mørk chokolade hvis det er helt galt. Men jeg har slet ikke behov for mere mad. Trods at jeg faktisk kun spiser en portion nu, fremfor to førhen.

Idag bestod min mad af:

Morgen: Oopsie med ost

Frokost: Salat med laks, hertil en dressing af cremefraise med BBQ krydderi

Eftermiddag: Lidt nødder

Aftensmad: Mørbrad med bacon i flødesauce. Lidt peberfrugt og blomkåls"ris". Det smagte faktisk så godt at resten af familien spiste det samme :)
Jeg havde steg kødet i lidt kokosolie først. Det gav god smag. 
Kønt ser det ikke ud, men det smager hammer godt!


Jeg har idag haft besøg af en veninde, og trods det har jeg slet ikke spist en masse 'forbudt', hvilket jeg ellers førhen altid har gjort så snart der var den mindste mulighed...

Hvordan det kommer til at gå når jeg nu skal spise på arbejdet imorgen er jeg straks mere spændt og nervøs over......


Ingen kommentarer:

Send en kommentar