onsdag den 11. september 2013

Kultur.. Bymuseet

Her i Fredericia, har vi et lille fint bymuseum. Jeg har ofte tænkt at jeg lige skulle få det set, bare fordi... Men så er jeg aldrig kommet videre end til tanken. Igår på arbejdet fik jeg så nys om at museet havde gratis adgang hele eftermiddagen, så jeg greb chancen og lokkede et barn med derned.
Barnet på 10, synes det var super fedt at se alle de gamle ting. Og vi var endda ret heldige at de havde masser af tid til at fortælle os et par gode historier, da vi var nogle af de få der var der ;)
Jeg fik noget af et chok derinde, da jeg vendte mig om og der stod en ret så virkelig voksfigur! Til meget stor morskab for drengen jeg havde med mig ;)

Man burde egentlig se noget mere af egen by lidt oftere, istedet for at vi altid tager udenbys. 


 







Ps. Katten var MEGET livagtig! 

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt, jeg elsker altså gamle udstillinger - det er så sjovt at se, alle de gamle møbler, værktøj og legesager.

    - Anne

    SvarSlet
  2. Jeg kan også selv godt lide at se og høre om gamle historier :) Det er sjovt at sammeligne med hvor meget der er sket sidenhen.

    SvarSlet