onsdag den 25. september 2013

LCHF opdate.....




Ja, som nogle jo nok har opdaget ;) Så har LCHF ikke fyldt alverden for mig den seneste 1,5 uge.
Alberte sover ikke så godt for tiden som hun plejer, og overskuddet har generelt ikke været helt i top.
Ligeså fedt og godt jeg synes LCHF er, ligeså omfattende synes jeg til tider det kan være. Det er noget jeg helt klart vil tage med mig fremover og forsøge at spise efter en hel del af det! Men 100% kommer jeg ikke til, ikke så længe jeg har det job jeg har pt. Jeg skal spise der 2 gange i ugen + at to andre dage i ugen har jeg først fri kl. 17, hvilket desværre ikke giver masser af tid/lyst til at stå og kokkere i længere tid når jeg kommer hjem.
Jeg skal dog igang igen så vidt muligt igen! Og det er helt tydeligt at mærke på min krop at jeg ikke har spist efter LCHF i den her tid. Jeg snacker konstant!!! Chokolade, chips.......... Lækkersulten og kun rigtig mæt i kort tid. Det er utroligt at det kan mærkes hurtigt.

Som sagt, vil LCHF ikke blive kørt 100% i mit liv. Men ideen kan jeg rigtig godt lide. Og jeg kan sagtens undvære ris, pasta osv. Rugbrøddet er straks værre :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar