torsdag den 26. september 2013

The perfekt dress

For pokker jeg fortryder!!!!
Ikke helt, men til tider! 

Jeg har i invitationen til min 25 års fødselsdag, skrevet en dresscode..... Alle kvinder skal komme iført kjole og mændene i skjorte.
Jeg har bare et ret så stort problem! JEG KAN IKKE SELV FINDE EN KJOLE! 

Jeg fandt først en som jeg var helt sikker på det skulle være. Den fandtes så ikke i min størrelse. ØV!
Så fandt jeg en anden, som så slet ikke kunne bestilles hjem.....
Nu har jeg fundet et par stykker, men da jeg stadig har en mommy tummy (meget blød mave) så er det bare ikke alt (LANGT fra alt!!!) der sidder pænt.

Jeg har nu kigget på et par stykker mere..... Jeg ved ikke hvad det ender med. Havde faktisk fået en hjem den anden dag, som så er alt for stor. Suk.... Og den kan ikke fåes mindre..

Lige nu hælder jeg til en af disse

Even&Odd - Cocktailkjoler / festkjoler - blå

Even&Odd - Cocktailkjoler / festkjoler - blå
TFNC - LILA - Cocktailkjoler / festkjoler - sort
Det jeg svinger mellem pt. er om den sidste vil sidde godt. Det skal ikke være nogen hemmelighed at hverken mave eller de to over maven, ikke sidder som før graviditeten ;)

Endnu en krise, mine yndlingsstilleter måtte lade livet efter sidste tur ud på dansegulvet. Så dem skal jeg også have fundet ny af....

Hvilken kjole stemmer i for?

5 kommentarer:

  1. Jeg stemmer helt klart for den sidste. Den vil klæde din krop!!! <3 Det er sådan en der holder godt på babserne, og skjuler maven. Held og lykke søde. Glæder mig til at se hvad du vælger (:

    Hilsen en høne ;)

    SvarSlet
  2. Tænker bare at der skal være noget til at holde den oppe når nu der ingen bryster er ;)

    SvarSlet
  3. Synes den første er rigtig flot.
    Hilsen Line
    Enjoybeingduen.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Hvis du køber den rigtige str. Er Det Ikke brysterne der skal holde den oppe ;)

    Høne

    SvarSlet
  5. JA og det med størrelsen er også et problem ;)
    Der er kun problemer ;)

    SvarSlet