mandag den 3. februar 2014

Det her blog noget.... Med opdatering..

Jeg har virkelig forsømt det! Som i virkelig meget! Det hele var meget lettere dengang jeg havde egen computer, og dermed mulighed for lige at få blogget når det passede ind i mit kram. Nu har vi kun kæresten min's. Og her imens han har haft opstart af ny forretning, har han nærmest siddet på den konstant.... Det er mest grunden, men jeg har også haft rigeligt at se til med Alberte pigen.
Nu har jeg dog fået lysten til at give den en skalle igen, og jeg håber sådan at i vil læse med igen <3 

Jeg har jo 100 ting at fortælle nu. Ca. ihvertfald. Alberte er efterhånden blevet STOR! Sådan et rigtigt barn og langt fra at være baby. Det er skræmmende, hårdt og helt fantastisk! Hun har ikke været den hurtigste motorisk som nogle nok vil kunne huske, men to dage før hendes 1 års fødselsdag, der kravlede hun sgu! Som om hun aldrig havde lavet andet. Hun går stadig ikke, men for en uge siden begyndte hun at tage små enkelte skridt og kunne stå uden at holde ved noget. Hun er SEJ. Hun er blevet hel vild og total frygtløs. 


Lige for tiden er hun ved at få kindtænder. AV!! Det gør ondt på både hende og os. Mest vores nattesøvn der gør ret ondt.... Puha.. Der går ca. en uges tid hvor hun kan være vågen alt mellem 1-4 timer i træk om natten og bare er vågen, som i virkelig vågen *suk*
Dog er hun begyndt at sove liiiiiidt længere end til kl. 5 om morgenen igen. YES!
Alberte har fra dag 1 sovet godt og længe! Så den omvæltning der har været i forhold til det her søvn, den har været hård. Også selvom andre sikkert oplever værre, så er det hårdt nok for os ;)
Hendes temperament er også stadig højt... Det sætter mor og fars tålmodighed på prøve, men hun er sgu så dejlig at hun lige skal smile til en, også er alt allerede glemt...

Imorgen smed hun f.eks. min potte ned på klinkerne i gulvet (med vilje ja), og den var i ret mange stykker efterfølgende.............

En anden ny, knap så fed og spændende ting i vores liv, er at jeg pr. 02.01.2014 er blevet ledig IGEN. Argh!
Mit vikariat udløb og da jeg er forlænget flere gange og dermed skulle ansættes fast, kunne det ikke lade sig gøre, for Fredericia kommune har sørme ansættelsesstop (as always). Jeg er IKKE imponeret og jeg er godt træt og frustreret over det hele. Søger nærmest alt, men det er godt nok svært når der stort set ingen stillinger er slået op.

Vi håber 2014 bringer noget rigtig godt med sig :)





1 kommentar:

  1. Du må smide ham manden der af computeren lidt oftere, eller få anskaffet en til dig selv igen ;-) Det er så hyggeligt at læse med! :-) Og så kan jeg følge Albertes udvikling, selvom vi ikke ses så tit! :-)
    Skønne, seje pigebarn! :-D

    Og mon ikke, at du overlever at være ledig lidt? ;-) Nyd det! Jeg glæder mig i hvert fald lidt til det bliver min tur! :-D

    SvarSlet