tirsdag den 18. februar 2014

Indretning

Pludselig går jeg mere op i indretning end i mit klædeskab ;)

Jeg samler en stor del af min inspiration, på andre blogs. Der er så mange gode, kreative ideer. Jeg fik bla. denne idé med at male harlekin tegn på væggen, på Albertes værelse. Ideen stammer fra denne blog. 


Slet ikke snore lige, men jeg er sgu vild med dem alligevel! :)
Jeg har tænkt at lave lidt i køkkenet også, måske i grå.

Ude i køkkenet skal vi også have en hylde fra ikea på et tidspunkt, og tænker måske nogle glædepære med farvet ledning. Måske to. Der er lidt lys under skabene, men savner lidt hyggelys. 


EKBY JÄRPEN/EKBY GÄLLÖ Væghylde IKEA

Der er så mange fine ting... 
I weekenden får jeg en ny reol, ikke noget fancy, en almindelig hvid fra IKEA, men den er fin indtil vi finder en der lige er os.

3 kommentarer:

  1. Haha, jeg er også megetmere bolig-shopper end jeg er tøjshopper - elsker interiør!

    - Anne

    SvarSlet
  2. Det er så også meget dyrere pludselig ;) Puha... Men nøj der findes mange fine ting!

    SvarSlet
  3. Er væg hylde/reolen fra Ikea? Hvad hedder modellen, prøver at finde den på deres hjemmeside og hvad er prisen? :)

    SvarSlet