onsdag den 12. februar 2014

Loppe! FERIE!

I LOVE IT! 
Hvorfor er det så længe siden at jeg sidst har været på genbrug?! JEG ELSKER DET JO!
Det er så fedt at gå derfra med følelsen af at have fundet guld til ingen penge ;)
Igår fandt jeg den grimmeste lille reol, men den fik en klat maling og nu fungere den egentlig meget godt på Albertes værelse.. 25kr! Så kan jeg godt overleve hvis den får en tegnestreg eller noget ;)



Jeg beklager billedernes kvalitet, men jeg har kun min Tlf pt. :/

Idag har der været feriestemning herhjemme. Alberte holder ferie og manden min havde fridag. 
Vi har nydt det... Gået tur, hygget, spist pandekager og hygget lidt mere.
Også har manden min fået købt trailer. Så nu er han voksen :P




- Alberte synes det var hylende morsomt at gynge 

2 kommentarer:

  1. Super lækker farve den har fået - er det mintgrøn eller snyder lyset lidt?? :-)

    Hun er bare for lækker hende Alberte-måsen!! :-)

    SvarSlet
  2. Det er lys mintgrøn ja :)
    Den er ret fin!

    SvarSlet