søndag den 9. februar 2014

Efter regn, kommer sol, ikk'?

Det har ikke lige været mine bedste dage her sidst på ugen. Stort set ALT er gået galt og gået imod mig, føler jeg ihvertfald. Kender i det? Det føles lidt som om at ligemeget hvad man gør, så er der ingenting der lykkedes?! Skide irriterende!!
Først var det noget med den nye uddannelse jeg gerne vil ind på. Jeg opfyldte ikke alle kravene helt, og efter lang tids forsøgen, har jeg nu, muligvis, fundet en løsning. Om så de vil tage mig ind, trods det.... Må tiden vise. 
En aften jeg havde glædet mig til blev heller ikke til noget, og jeg synes kun det vælter ind med rudekuverter pt. 


MEN! Så sørme om ikke jeg, JA MIG! Som aldrig vinder noget.... VANDT! En giveaway ;)
Så nu er jeg helt sikker på at det kun går en vej, gerne den rigtige gode vej 


Jeg satser ihvertfald på at alting går mod den positive retning nu! Det vil jeg sætte stor pris på ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar