mandag den 10. februar 2014

Krea... Det sgu egentlig meget hyggeligt


Jeg har sørme haft gang i boremaskinen idag! Jojo! 
Det er faktisk første gang..... Benjamin var ikke yderligere begejstret, da jeg ringede, for at høre hvordan man fik boret til at sidde fast på selve maskinen........ ;)
Jeg fandt ud af det og fik boret de huller jeg skulle bruge. Heldigvis gik det okay. De kunne være kønnere, men altså, de er jo heldigvis gemt væk bag billederne. Nu kom de finde broderier ihvertfald op at hænge. Svigermors værk!


Jeg gik lige lidt amok idag og fik lyst til at gå total krea-amok, for første gang i 100 år. 
Jeg har dog ikke rigtig noget hjemme at være kreativ med, men lidt blev det da til. Og mere bestilt ;)


Nu hvor værelset er ret småt, så tænker jeg at det meste skal op, op op op, så meget som muligt.. Den bare væg skal der nogle hylder på. Snart.... Tænker mig til at døren er anderledes, det må i også lige gøre. 

Jeg har lige bestilt noget dekorations papir og ser frem til at få lavet lidt af det jeg går og sysler med..

Har i nogle gode ideer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar