mandag den 3. februar 2014

Små glimt af hverdagen herhjemme..




Tænk at man kan begynde at glæde sig til at det er mandag! Ja, jeg er simpelthen begyndt sådan rigtigt at glæde mig til at en ny uge starter. Jeg har planer stort set hver eneste hverdag, mens Alberte er afsted i vuggestuen. Jeg skal selvfølgelig også have tid til at søge jobs, det tager en pokkers tid at lave en ordentlig og god ansøgning synes jeg. Men også for ikke at falde helt hen og blive doven af bare at gå herhjemme, så har jeg altid noget jeg skal. Idag var det f.eks møde på jobcenteret. Ikke at det var særlig imponerende må jeg sige... Ja, jeg var mildest talt lidt chokeret over niveauet der......... Jeg fik faktisk intet ud af det. Jo, jeg fik at vide at jeg jo klarede alting så fint allerede selv, så hun skrev lige et pænt kryds i en lille boks, også synes hun at jeg skulle fortsætte som hidtil. "Sådan en som dig - behøves vi jo ikke holde øje med".... Øøøøøhm okay?!

Efterfølgende hentede jeg Alberte lidt tidligere end egentlig planlagt. Vi (nok mest mig) fik lavet pandekager. Benjamin ELSKER, som i virkelig elsker pandekager! Han plager altid om det, så nu tænkte jeg at han skulle forkæles lidt når han har fri i aften :) Alberte og jeg er dog også ret vild med pandekager. ;)



Jeg forsøgte her til eftermiddag at lære Alberte at dufte til vores hyacint (mangler en smiley der griner meget her)
Det så SÅ sjovt ud ;) Hun forsøgte nærmere at spise den end at snuse til den. Hyacinter dufter så dejligt! Jeg fik også et par fine tulipaner købt. Blomster pynter virkelig og giver liv i det lille hjem...


Imorgen er den eneste 'fri'dag jeg har i denne uge. Så der skal skrives ansøgning færdig og jeg tror jeg skal have en lur.... Zzzzzz..... Nu venter det her............



2 kommentarer:

  1. Hvem elsker ikke pandekager ;-) Har lige spist 3 med chokoladesovs til dessert :-D

    SvarSlet
  2. Skulle baby ikke have en? ;) 3 er normal spise ik? ;)

    SvarSlet