onsdag den 5. februar 2014

Sådan en helt almindelig Onsdag....

Vores Onsdag har været helt igennem fantastisk! 
Manden min har haft fri, hvilket ikke er sket ret mange gange siden butikken åbnede for nogle måneder siden.
Alberte har haft en kort dag i vuggeren og i mellemtiden fik vi handlet godt ind i Bilka, så nu er fryseren godt fuld.

Vi nyder et par timer i hinandens selskab i fulde drag. Vi ELSKER at være sammen med Alberte og være sammen som familie, men det er også rigtig rart at være par ind imellem, bare lidt <3

Eftermiddagen bød på leg med Alberte også nød til vi et par fastelavnsboller. Mmmmmh...


Lige for tiden kæmper Alberte lidt med hendes temperament. Hun er van til kun at være sig selv herhjemme og dermed få al vores opmærksomhed. Vi forsøger at lære hende at der også er andre folk i verden, men pt. er hun jo verdens navle ;)
Der er kommet en lille ny i vuggestuen og det betyder at hun ikke længere er den mindste, og det kan hun mærke. 
Hun reagere til tider voldsomt og jeg synes det gør lidt ondt at vide at hun bliver SÅ ked af det /rasende nogle dage derovre. Men jeg ved også at det er noget hun skal lære. 
Herhjemme kaster hun med ting. ALT! Den anden dag røg min potte på gulvet i en masse stumper, igår en gaffel der blev smadret i jorden osv. Vi forsøger virkelig at sige NEJ, og ikke give hende noget opmærksomhed på det, men åh det er så mega svært overfor sit eget barn! Det hele er så nemt, så nemt når man er professionel og skal være pædagog...

Alberte og far nød rigtig hinanden idag, og hvor er det skønt at høre grin fra værelset når man står og laver mad. 


Idag stod aftensmaden på frisk pasta med kødsovs. Meget nemt og alligevel ret lækkert. Min mave er ikke såååå god til det her pasta, hvede osv. Så jeg kan godt mærke at vi har fået både kage og pasta idag..... Phew!


Nu drager jeg ud og får en kop kaffe eller the med min veninde på Café. Så måske opvasken er forsvundet når jeg er kommet hjem ;) Medmindre sofaen har ædt min mand! :O

1 kommentar:

  1. Ej, det er altså ikke fair at lægge billeder op af fastelavnsboller, når du VED, at du har en gravid veninde, som læser med!! ;-)

    Men hvor er det dejligt, at I har haft en skøn hyggedag sammen, både som kærester og som familie! :-) Ser meget frem til sådanne dage i mit lille hjem også! :-)

    Ps. min mave kan heller ikke tåle alt det hvede - bliver så oppustet af det - men når man er gravid kan det ikke ses alligevel :-P

    SvarSlet